POLIS MPC POLIS MPC
196
BLOG

Gintrowski w Mieście Pana Cogito

POLIS MPC POLIS MPC Kultura Obserwuj notkę 12

Z niekłamaną radością oświadczam, że w POLIS MPC zamieszkał Przemo Gintrowski. W Zakątku Gintrowskiego można  będzie usłyszeć utwory z mającej się ukazać w listopadzie 2009 r. najnowszej płyty Artysty. Sądzę, że jest to znakomita wiadomość dla wszystkich tych, którzy twórczość Gintrowskiego znają i cenią, dla samego Miasta Pana Cogito zaś jest to niesamowite wyróżnienie i zaszczyt, że w tej premierze nowego albumu możemy jakoś skromnie partycypować. Zachęcając do wysłuchania kompozycji Gintrowskiego (dziś zamieszczamy pierwszą z nich), pozwalam sobie poniżej dołączyć kilka słów, które Artysta skierował do tych, co będą odwiedzać POLIS MPC:

 
Witam serdecznie wszystkich mieszkańców i wędrowców Miasta Pana Cogito. Skończyłem pracę nad swoją nową płytą, nosi tytuł "Kanapka z człowiekiem i trzy zapomniane piosenki". Na płycie znalazły się utwory znane, mniej znane, premierowe i "trzy zapomniane piosenki" - kiedyś je napisałem i przepadły, zapomniałem o nich, przypomnieli internauci.

 
Dzięki uprzejmości Tyrana, mogę się z Wami tymi utworami podzielić.

 
Na początek, zmierzwiony do bólu tym, co się wokół nas dzieje - wybrałem Andrzeja Bursę, poeta wierszowi tytułu nie nadał, zaczyna się od słów - "...Jaki miły i mądry facet".

 
Dedykujcie tę piosenkę komu chcecie, ja mam swojego "wybrańca".
 
Pozdrawiam. :)
Przemo
Gintrowski
 
 
Ze swej strony zaś ponownie dziękuję Przemowi za okazane nam zaufanie i duchowo-artystyczne wsparcie. Wielkie, serdeczne dzięki, Przemo! Miasto Pana Cogito wybrzmiewać będzie Muzyką! :)
Free Your Mind

www.polis2008.pl

http://www.polis2008.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=184&Itemid=251

POLIS MPC
O mnie POLIS MPC

Kultura Polska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura