POLIS MPC POLIS MPC
862
BLOG

Fotoreportaż wojenny KaNo

POLIS MPC POLIS MPC Polityka Obserwuj notkę 18

Poniżej zamieszczam relację frontową KaNo, który dotarłszy do niepublikowanych, ściśle tajnych materiałów, postanowił je w akcie obywatelskiego posłuszeństwa, ujawnić opinii publicznej, która, jak się domyślamy, domaga się jakichś doniesień z terenów objętych wojną. Ze swej strony się wyłączam, oddając głos naszemu człowiekowi na polu walki i doceniam z jakim narażeniem życia lub przynajmniej zdrowia psychicznego, zdobył te bezcenne dokumenty.

Free Your Mind

 

 

WOJNA!

WOJNA!

WOJNA!

WOJNA!

 

Wpadł do mnie wczoraj roztrzęsiony Fotoszop i już od progu krzyczał WOOOJNA!

Rzucił na stół zdjęcie

o

 

i tak jak wpadł, tak wypadł wołając zza drzwi, że biegnie śledzić ruchy wojsk. Nie zdążyłem nawet zapytać z kim ta wojna.

 

Dzisiaj rano obudził mnie SMS:

l

 

a po otwarciu e-maila okazało się, że jest tamtaka mapa:

z

 

Ledwo go powstrzymałem, bo już był gotów płynąć! I całe szczęście, bo zdążył powrócić na uroczyste pożegnanie pierwszych oddziałów odjeżdżających na front:

p

 

Z ostatniej chwili:

 

Słynny uśpiony agent Boni M. obudzil sie i wkroczył po latach do akcji, by zaoferowac slusznej stronie konfliktu swój profesjonalizm.

u

 

Natomiast główny agent przeciwnika jest pod ścisłą obserwacją sprawdzonych w trudnych sytuacjach i cieszących sie dużym zaufaniem społecznym funkcjonariuszy.

c

 

CDN...

Wasz korespondent wojenny

 

 

 

POLIS MPC
O mnie POLIS MPC

Kultura Polska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka